Remove this ad

Lead

Jun 16 13 6:37 PM

Tags : :

Ok ok , nu heb ik hier een zelfbouw topic aangemaakt, nu ga ik het eens invullen

Ik ben momenteel bezig met een inrichting voor de camionet van mijn vriendin, ne mercedes Vito 112 van '99, klein maar fijn.

De bedoeling is om er twee uithaalbare bakken voor te maken. De hele achterkant zal dus gewoon bed zijn (de laadruimte is 223 op 160).

Ik ben er een paar dagen geleden aan begonnen en het vordert reeds goed! Ik heb ook foto's getrokken en kzal ze straks nog posten!

GrZ

Now that's the way the cookie crumbles...

Quote    Reply   
Remove this ad
Remove this ad

#2 [url]

Jun 16 13 6:51 PM

Re: De Van van Sarah

Ondertussen is reeds 1 der bakken bijna volledig af, straks eens passen in de vito! Kzal der dan ook eens wa foto's van posten! Wish me luck!

GrZ

Quote    Reply   

#6 [url]

Jun 22 13 11:33 AM

Bakken zijn af! Ondertussen ook een dakluikje gestoken, kwestie van ventilatie nji...

Een volledig zicht :

Bijna af!
Kzou nog een klein kastje voorzien ergens, komt goed!
Moet nog enkele deurtjes maken in de kasten ook, alles zit los in de Van, dus nergens schroeven in de Van zelf, alles kan er makkelijk terug uit.
edit : behalve het luikje natuurlijk...

Iemand die aan een matras kan raken van 160*200? Zou tof zijn!

GrZ

Quote    Reply   

#7 [url]

Jun 22 13 12:08 PM

verry nice!

Quote    Reply   
Remove this ad

#8 [url]

Jun 25 13 5:08 PM

Ondertussen zijn er enkele nieuwe aanvragen geweest voor het inrichten van de Van. Ik ben nu bezig met het uitzagen van de middenwand, enkel het bovenste deel, tschijnt nogal moeilijk te zijn om deze er volledig uit te halen???

Enfin ja, na 6 metaalzaagskes te hebben kapot gezaagd heb ik gezien waaraan het lag... (Ik haperde tegen de binnenbekleding in de cabine...) Na veel frustratie hangt dat stuk middenwand er bijna af.. morgen opnieuw... fucking frustrating!!

GrZ

Quote    Reply   

#9 [url]

Jun 27 13 4:07 PM

De kop is eraf! Het is mij na vele 5en en 6en gelukt om een deel van de tussenwand te verwijderen. Ziehier het resultaat :

Daarna ben ik begonnen met het frame voor een kast tegen de 'tussenwand'. Deze 'kast' staat vast via 4 redelijke bouten die door het frame van de twee bakken eronder gaan. Stevig in ieder geval! (en ook wel handig om kleine dingen op te bergen waar ge rap aan moet kunnen...) Voila :

Bij deze is de kast ook ineens afgewerkt. Je kan ze openen aan de bovenzijde mbv twee deksels. Ik heb reeds materiaal gehaald om gordijnen te voorzien achteraan tegen de twee ramen en tussen de slaapruimte en de chauffeurs ruimte.

Kzit nog met een klein probleempje, de bevestigingen voor de gordijnen kan ik enkel vastzetten met een M7 bout, schijnt niet zo courant te zijn... Iemand tips/oplossingen?

GrZ

Quote    Reply   

#10 [url]

Jun 27 13 7:04 PM

unforcederror wrote:
De kop is eraf! Het is mij na vele 5en en 6en gelukt om een deel van de tussenwand te verwijderen. Ziehier het resultaat :

Daarna ben ik begonnen met het frame voor een kast tegen de 'tussenwand'. Deze 'kast' staat vast via 4 redelijke bouten die door het frame van de twee bakken eronder gaan. Stevig in ieder geval! (en ook wel handig om kleine dingen op te bergen waar ge rap aan moet kunnen...) Voila :

Bij deze is de kast ook ineens afgewerkt. Je kan ze openen aan de bovenzijde mbv twee deksels. Ik heb reeds materiaal gehaald om gordijnen te voorzien achteraan tegen de twee ramen en tussen de slaapruimte en de chauffeurs ruimte.

Kzit nog met een klein probleempje, de bevestigingen voor de gordijnen kan ik enkel vastzetten met een M7 bout, schijnt niet zo courant te zijn... Iemand tips/oplossingen?

GrZ

tappen met M8 ,kheb da liggen, ge moe mo ne ké paseren, zit morgennamidag (tss 12.30U en 15u)in men hangaar

Quote    Reply   

#14 [url]

Jul 2 13 10:45 AM

Gisteren heeft Sarah gordijntjes gemaakt en ze gehangen! Zie hier het resultaat :

Ik heb ondertussen reeds het wit dakluikje zwart gespoten, kwestie dat het niet afsteekt natuurlijk

Straks nog wat aanpassingen doen, hier en daar een lampke installeren en nog wat dingetjes afstellen en hij is klaar om naar werchter te gaan donderdag!

GrZ

Quote    Reply   
Remove this ad
Add Reply

Quick Reply

bbcode help