Remove this ad

Lead

Jul 7 13 2:01 PM

Tags : :

Jow,

Ik ben al een tijdje bezig aan een nieuw forum voor de HHVC. Ik weet het, het klinkt mss raar enzo, maar ik zal uitleggen waarom.

Momenteel zitten we bij een service genaamd 'Forumer.com' Deze website bied gratis hosting en software aan mensen die een phpBB forum willen opzetten, net zoals deze hier. Het nadeel van dit alles is dat 'Forumer.com' de database bezit met al onze berichten op en deze niet wil vrijgeven. Maw kan ik zogezegd niet naar een andere host gaan met de gegevens van dit forum...
Een ander nadeel is de flexibiliteit van het forum zelf. Nu runt 'Forumer.com' alles en kan ik, als admin, weinig veranderen aan het forum, bv layout, modules, berichten, enz.

Daarom heb ik besloten om een nieuw forum op te starten bij een host die dit alles niet doet. Ik heb volledige vrijheid naar layout, database, modules, enz. Maw kan het forum beter groeien in de nieuwe omgeving.

Mijn vraag naar jullie toe is natuurlijk, zien jullie dit zitten om opnieuw derin te vliegen? Moest dit zo zijn en je wil je projecten ed mee verplaatsen, ga je een beetje werk hebben met het kopieren van de berichten van dit forum naar het nieuwe forum. Ik zou het de max vinden moesten jullie dit willen doen... Anders kunnen we niet meer vooruit...

Het nieuwe forum kan je voorlopig vinden op http://www.wandelendetak.comuv.com/HHVC/

Laat me weten wat je ervan vindt en of je het eventueel ziet zitten om er wat werk in te steken samen met mij...

GrZ

Now that's the way the cookie crumbles...

Quote    Reply   
Remove this ad
Remove this ad

#1 [url]

Jul 9 13 9:52 AM

Re: Nieuw forum HHVC

[quote]ik kan nie reageren op da bericht... dus dan maar zo.

ik heb nog altijd mijn twijfels... ik heb het forum al keer zien bijna doodgaan doordat plots weg was. heb overlaatst nog een forum t zelfde zien meemaken, efkes offline, een kleine maand ofzo en das volledig doodgevallen daardoor, sinds dat t weer online is is er maar een 10de zoveel activiteit niemeer op da forum. en t onze is al zo triestig, ik denk damme nooit geen interesse meer gaaan kunnen forceren van de paar mensen die nu wel al heel de tijd under beste doen om het hier een beetje levendig te houden...

Even een quote van johnnyizegem, die niet kon antwoorden op dit onderwerp aangezien de commentaren niet aanstonden, dit is nu verholpen, iedereen kan hier nu op antwoorden.

Om op de twijfels van johnnyizegem te reageren. Laat ons eerlijk zijn het forum moet eerst leven eer het kan doodbloeden. De vorige keer, toen alles weg was, lag dit aan forumer.com die plat lag en laat ons zeggen dat het nul impact had... kzegget, tis niet gekend, ik kan ook maar mijn best doen. Nuja, ik zag het even zitten om erin te vliegen, ben een week of twee intens bezig geweest met het ander forum, om alles op te zetten enzo, maar als er niet het minste enthousiasme opwekt, zie ik er het nut niet van in.

Ik laat alles over aan de mensen die veel met het forum bezig zijn
Ik stop ermee, het forum heeft zijn belang en interesse verloren... spijtig...

GrZ

Quote    Reply   

#2 [url]

Jul 9 13 3:50 PM

unforcederror wrote:

Nuja, ik zag het even zitten om erin te vliegen, ben een week of twee intens bezig geweest met het ander forum, om alles op te zetten enzo, maar als er niet het minste enthousiasme opwekt, zie ik er het nut niet van in.

Ik laat alles over aan de mensen die veel met het forum bezig zijn
Ik stop ermee, het forum heeft zijn belang en interesse verloren... spijtig...

Ok kben al weer wa kalmer geworden...

Kvind gewoon jammer dat er gelijk niemand wil meedoen... de voordelen wegen op tegen de nadelen...

Ik hoop nog altijd dat er mensen willen meedoen, ik doe het graag en ben er graag mee bezig, maar der moet meer feedback komen, laat mij gewoon iets weten als er iets is, of als ge iets anders wilt...

Quote    Reply   

#3 [url]

Jul 11 13 8:44 AM

ik kan voor de moment weinig tijd maken voor savonds nog op t internet te zitten en hier op t werk is het geblokkeerd dus kan over het nieuwe forum nog niets zeggen...

ik zie da wel zitten als iedereen da ziet zitten om zijn post te copy pasten maar een leeg forum opnieuw herstarten zou wel erg jammer zijn denk ik, kweetnie...

zien dus wel

Quote    Reply   

#4 [url]

Jul 13 13 6:22 PM

Ik ben momenteel nog steeds bezig met het nieuwe forum bug vrij te maken, alles in orde te zetten, ik zal zeggen als het de moment is om over te stappen! Zal niet lang meer duren!

GrZ

Quote    Reply   
Add Reply

Quick Reply

bbcode help